מקלב: "השרה רגב לא זו שהחליטה על הסגר בשושן פורים"

    אבי יעקב No Comments on מקלב: "השרה רגב לא זו שהחליטה על הסגר בשושן פורים"

    סגן השר אורי מקלב בריאיון ל'קול חי': "קבינט הקורונה כשל בקבלת ההחלטה על התח"צ בשושן פורים. ההמלצה שלי ושל הדרג המקצועי היתה הפוכה מההחלטה שהתקבלה. העמדנו בכוננות אלף נהגי אוטובוסים. אבל כשהבנתי את גודל האירוע ירדתי לשטח לפתור אין ספור בעיות"

    סגן השר אורי מקלב צילום: פלאש 90
    18:44
    16.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on תרגיל פוליטי מבריק וביטול ההילולה במירון | הקבינט מתכנס שוב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    סגן השר אורי מקלב מתייחס בראיון ל'קול חי', למה שקרה בשושן פורים כאשר בהחלטה שניתנה מרגע לרגע החליטו לסגור את הכניסה לירושלים: "דווקא מה שהיה בשושן פורים צריך לדרבן את האנשים להצביע לנו", אומר מקלב. "השתתפתי בישיבת ועדה שכללה את כל הגורמים, ואותם גורמים שדרבנו להחלטה של קבינט הקורונה שעתיים לפני שבת – העלו את הדברים גם בוועדה ולא הסכמנו. ההחלטה הייתה שככל שהתחבורה ציבורית תפעל כרגיל בפורים".

    "השרה רגב לא זו שהחליטה אחרת", מבהיר מקלב בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר "אני לא יודע למה נצרבה הטעות הזו. משרד התחבורה עשה הכל, הכין תיגבור תחבורה ציבורית לפורים וההחלטה הייתה חד משמעית ובסופו של דבר קבינט הקורונה החליט אחרת, בעקבות המלצת המל"ל והמשטרה. קבינט הקורונה קיבל את ההחלטה ואני עודכנתי לאחר מעשה. אני לא מקבל עדכונים מקבינט הקורונה".

    "ניסיתי מיד לשנות את זה" מספר מקלב "אמרתי להם 'אתם לא מתארים לעצמכם כמה שההחלטה שלכם היא פוגענית' וכמה שהיא לא הגיונית ולדעתי גם לא חוקתית. גם בפורים עצמו אנחנו העמדנו בהיכון למעלה מאלף נהגים כדי שאם יהיה אפשר לפתוח. יותר מזה, מגיע לנו צל"ש על זה שתוך שעתיים העמדנו רכבות ועשינו הכל כדי שאף אחד לא יתקע".

    לדברי מקלב: "אני תמיד מוכן לקבל ביקורת. אבל גם אני גם ממורמר על המצב ועל החלטות הממשלה. ניהלנו מאבקים שלמים שיקבעו אזורים אדומים לפי שכונות ולא כל העיר ומתי סופרים ואיך. כל אחד בא ואומר כאן לא עשיתם, פה לא טיפלתם מספיק. כל אחד אומר תתיר את החריג הזה".

    "עבדנו קשה מאד בשנה המאתגרת של הקורונה", מוסיף סגן השר "ואני מבין שיש מרמור בקרב חלק מהאנשים, אבל מי שמייצר את האווירה נגדנו הם אנשים ומפלגות עם הרבה מאד כסף שמנסים לקושש קולות בציבור החרדי".



    0 תגובות